neděle 14. dubna 2013

~nový začátek - zaměření blogu - ostatní kecy~


Dokonce jsem zatím nerozdala odkazy na svůj starý blog a lidem, kteří moje internetové blábolení (konečně) můžou spatřit, a už čelím ďábelské záležitosti pod jménem 'první článek'. Tedy příspěvek, pokud chci mluvit blogspotsky. A jsem šťastná, že jsem tu, blog.cz si pořád nesrovnal počítání návštěvnosti (a byla bych pokrytec, kdybych řekla, že mě nezajímá jestli někdo vůbec zavadí pohledem o texty, se kterými se slušnou dobu dřu. Navíc po jejich poslední designové úpravě už to nemělo vůbec cenu.

Zatím jsem si nic moc neprováděla s designem blogu a celkem mi to vyhovuje.

Nicméně, konec kecání - asi bych se měla dostat k pointě celé věci. Totiž že neměním pouze adresu, ale také zaměření. Rozhodla jsem se, že nadále budou moje příspěvky hlavně moje literární, popřípadě výtvarné pokusy. Proto jsem taky vybrala tenhle název (šuplíkoid, jakože povídky do šuplíku, chápete? Chápete? Já vím, trapný). Přece jen se u mě teď (a jsem za to náležitě vděčná) žádné drama neděje.

Tak a pozor. Nově se tu kromě regulérních povídek a líčení bude hodně objevovat fanfikce - pokud ano, nejspíše to bude pouze Shizuo a Izaya z Durarara!! Ti, kteří je neznají ale nemusí být zklamaní - hodně povídek s nimi je spíše pouze napsaných podle jejich charakteru - dokonce ani nezmiňuji jejich jména, takže jsou prakticky pro všechny. Aby v tom pak nebyl zmatek, budu je nějak (uvidíme jak) rozlišovat.

A když už tak končím s tím "deníčkováním", alespoň tu stručně shrnu, co se současně děje u mě doma.

Včera jsem měla koncert se sborem - to znamená zkouška od dvou a pak se přesouvat do Muzea Hudby a zpívat až do asi osmi (?), což mi ztěžovala rýma a nesnesitelná bolest hlavy (nakonec jsem usnula nejlepší kámošce -znáte jako b2.- na rameně). V červnu jedeme se školou na dva týdny do Anglie, na což se neskutečně těším. Jinak je vše fajn - relativně.

Víte co? Jsem spokojená. Podařilo se mi napsat relativně dlouhý článek, s nějakou pointou (dobře, sice ne bůhvíjakou, ale stejně), snad bez závažných pravopisných chyb a... no to bude asi vše. Takže se mějte, uvidíme se tu (uslyšíme? přečteme? upíšeme? .... ok, já toho už raději nechám).

-v. AliceW

P.S. Nevím proč, ale nějak jsem se stala závislou na téhle písničce

Žádné komentáře:

Okomentovat